Välkommen till min blogg!

I den här bloggen kan du läsa om mina tankar och funderingar kring både rikspolitik och kommunal politik. I min vardag är jag aktiv politiker i Skinnskatteberg. Därutöver reser jag runt en hel del i Folkparti-landet och har dessutom fått förtroendet att sitta med i partistyrelsen.

Sidor

söndag 14 mars 2010

Rixmöte i Västerås


I helgen, 13-14 mars 2010, hade vi inom Folkpartiet Liberalerna rixmöte i Västerås - kanonbra! En riktig inspirationshelg med massor av bra seminarier och innehållsrika tal från våra ministrar, EU-parlamentariker, kommun- och riksdagspolitiker.

Jan Björklund lovade bl.a., i mån av ekonomiskt utrymme, mer pengar i plånböckerna för landets pensionärer - super! Lyssna på hans tal på folkpartiets hemsida.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar